38 Minutes to Live
Wat zou jij doen als je nog maar een paar minuten te leven had? Deze documentaire legt vast hoe mensen op Hawaï reageerden tijdens een 38 minuten durend vals raketalarm. Via indrukwekkende, persoonlijke verslagen wordt onderzocht hoe gewone mensen, en de man die op de knop drukte, hun sterfelijkheid onder ogen zagen.