Sound The Alarm
In 1995 werd een Noorse onderzoeksraket door de Russische radarsystemen per ongeluk aangezien voor een kernwapen. President Boris Jeltsin had slechts enkele minuten om te reageren en stond voor een catastrofale keuze. Deze film onderzoekt het vrij onbekende incident dat de wereld bijna een kernoorlog had gegeven.