Het Meisje en de Zwavelstokjes
Een arm jong meisje ziet mooie beelden in de vlammen van lucifers die ze afstrijkt voor de warmte, op muziek van 'Strijkkwartet nr. 2 van Alexander Borodin in D-majeur: Derde akte: Notturno (Andante)'.