Out
Op een gewone dag, is het leven van Greg gevuld met familie, liefde en een onstuimig hondje - maar ondanks dit alles, heeft Greg een geheim. En vandaag wordt anders. Dankzij de hulp van zijn wijze pup, en een klein beetje toverkunst, leert Greg dat hij niets te verbergen heeft.