Le Pupille
Tijdens de Tweede Wereldoorlog viert een groep weesmeisjes in een Italiaanse kostschool Kerstmis. Een dame brengt een grote taart zodat de weesmeisjes haar weggelopen man bij haar terugbrengen. De Moeder Overste, Fiorina, wil hem echter aan de Bisschop kado doen. Uiteindelijk gaat alles mis door toedoen van het weesmeisje Serafina, en de taart belandt bij een groep schoorsteenvegers.