Isle of Dogs
Wanneer alle huisdieren van Megasaki City worden verbannen naar een grote afvalstortplaats genaamd Trash Island, begint de 12-jarige Atari aan een reis op zoek naar zijn waakhond Spots.
Wanneer alle huisdieren van Megasaki City worden verbannen naar een grote afvalstortplaats genaamd Trash Island, begint de 12-jarige Atari aan een epische reis op zoek naar zijn waakhond Spots. Eenmaal aangekomen op Trash Island begint hij samen met een groep nieuwgevonden bastaard-vrienden aan een epische reis die het lot en de toekomst van hele provincie zal bepalen.