folklore: the long pond studio sessions
Samen met haar coproducers speelt Taylor Swift haar nieuwste album, 'folklore'. Deze intieme uitvoering is opgenomen in de befaamde Long Pond Studios, een setting die de nostalgische, melancholische sfeer van dit album versterkt. Taylor praat met haar medemuzikanten over het ontstaan en de betekenis van elke song, afgewisseld met opnames van de eerste keer dat ze het album samen speelden.
Taylor Swift speelt samen met coproducers Aaron Dessner (The National) en Jack Antonoff (Bleachers) alle nummers van haar uiterst populaire album 'folklore'. Deze intieme uitvoering, met een gastoptreden van Justin Vernon (Bon Iver), is opgenomen in de befaamde opnamestudio Long Pond Studios ten noorden van New York, een setting die de nostalgische, melancholische sfeer van dit album alleen maar versterkt. Tussen de liveoptredens door praat Taylor met haar medemuzikanten over het ontstaan en de betekenis van elke song, en over de uitdagingen en mogelijkheden die het opnemen van een album tijdens een lockdown met zich meebrengt.