Easygoing Teddy
Een beertje woont in het bos met een heleboel andere dieren. Wanneer hij het leven van een bij redt, beseft hij voor het eerst dat hij een vriend voor het leven heeft gevonden.
De relaxte Teddy is een speels beertje dat maling heeft aan de bosregels. Als hij een bij redt, wint hij een vriend voor het leven. Een verhaal over vriendschap en goedheid.