D3: The Mighty Ducks
Als de Ducks een beurs winnen voor een elitaire privéschool, kondigt coach Bombay (Estevez) aan dat hij vertrekt naar de Goodwill Games. Eenmaal op Eden Hall Academy krijgen de Ducks een nieuwe coach, die Charlie Conway (Joshua Jackson) zijn aanvoerdersplek afneemt. Maar in een spannende finale komt het op de derde periode aan voor de Ducks om te laten zien waarom ze de Mighty Ducks heten.