Mighty Ducks
Wanneer de duistere Dragaunus de planeet Puckworld wil veroveren, vecht een groep eenden die dol zijn op ijshockey terug. Tijdens de strijd komen ze in een portaal naar een andere dimensie terecht en stranden ze op aarde. Ze vormen een ijshockeyteam (de Mighty Ducks) en bouwen een geheime basis om de aarde te beschermen tegen Dragaunus en een weg naar huis te vinden.
Puckworld is de thuisplaneet van menselijke eenden die dol zijn op ijshockey. Wanneer de duistere Dragaunus de planeet wil veroveren, slaagt een groep rebellen, de Mighty Ducks, erin om hem weg te jagen. Tijdens de strijd komen ze in een portaal naar een andere dimensie terecht en stranden in Anaheim, Californië. De Ducks vormen een ijshockeyteam en bouwen een geheime basis onder het Anaheim Pond-stadion om de strijd tegen Dragaunus voort te kunnen zetten en hopelijk een weg naar huis te kunnen vinden.
Manager Phil vertelt hoe de Mighty Ducks vanuit een andere dimensie in Anaheim zijn beland.
De Mighty Ducks vormen een ijshockeyteam en bouwen een geheime basis om Dragaunus te vinden.
Dragaunus stuurt een spionne om een chip te bemachtigen die hij nodig heeft voor z'n wapens.
Met behulp van een bevriende wetenschapper nemen de Ducks het op tegen een energiewezen.
Een gehypnotiseerde Phil laat de Ducks gevaarlijke dingen doen terwijl Dragaunus een raket steelt.
Idealen worden op de proef gesteld als de Ducks tegenover een monsterlijke ijshockeyer staan.
Bij afwezigheid van Wildwing proberen de andere Ducks het masker te dragen en het team te leiden.
De Mighty Ducks worden naar een toekomst getransporteerd waarin Dragaunus de aarde heeft veroverd.
Nosedive, Tanya en Grin worden geraakt door een verkleiningslaser in een gevecht met Dr. Droid.