Jumpers
De gloednieuwe film 'Jumpers' van Disney en Pixar introduceert Mabel, een dierenliefhebber die de kans grijpt om nieuwe technologie te gebruiken om haar bewustzijn over te 'hoppen' naar levensechte robotdieren. Nu ze met de dieren om zich heen kan communiceren, ontdekt Mabel mysteries in haar eigen achtertuin die haar verbeelding te boven gaan.
Wat als je met dieren kon praten en kon verstaan ​​wat ze zeggen? In de gloednieuwe animatiefilm 'Jumpers' van Disney en Pixar hebben wetenschappers ontdekt hoe ze het menselijk bewustzijn kunnen 'hoppen' naar levensechte robotdieren, waardoor mensen met dieren kunnen communiceren als dieren. Het avontuur introduceert Mabel, een dierenliefhebber die de kans grijpt om de technologie te gebruiken en mysteries in de dierenwereld ontrafelt die haar verbeelding te boven gaan. 'Jumpers', geregisseerd door Daniel Chong en geproduceerd door Nicole Paradis Grindle, is ingesproken door onder meer Piper Curda, Bobby Moynihan en Jon Hamm.