Hot Shots!
Topper Harley, een top-gevechtspiloot, is op een missie om Saddam Husseins kerncentrales te verwoesten. Helaas is Topper mentaal labiel en is de kans groot dat hij bezwijkt onder de druk.
Een rebelse piloot (Charlie Sheen) die is gerekruteerd voor een zeer geheime missie voor de Amerikaanse luchtmacht krijgt te maken met een incompetente admiraal (Lloyd Bridges) en een orgvuldig uitgekozen groep vliegeniers die ofwel onbekwaam zijn of halfblind. Ook raakt hij met het toonbeeld van militaire perfectie van het korps (Cary Elwes) verwikkeld in een strijd om het hart van de aantrekkelijke psychiater van de basis (Valeria Golino).