Beneath the Planet of the Apes
In de veelgeprezen opvolger van Planet of the Apes knalt er weer een astronaut door de tijdbarrière. Hij vindt een ondergrondse stad waar gemuteerde mensen een dodelijk wapen verafgoden, terwijl ze de kunst van telepathie uitoefenen.
In de veelgeprezen opvolger van Planet of the Apes knalt er weer een astronaut door de tijdbarrière wanneer hij op zoek gaat naar de vermiste Taylor. De gewaagde reddingsactie leidt naar een ondergrondse stad waar gemuteerde mensen telepathie uitoefenen en een wapen verafgoden dat de hele planeet kan verwoesten.