Glee: The Concert Movie
Hier zit je op de eerste rij voor een spannend concert uitgevoerd door de ongelooflijk getalenteerde cast van Glee. Zie je favoriete sterren van de succesvolle tv-serie als ze je lievelingsliedjes zingen en op het podium dansen. Laat je meeslepen door de energie van 'Glee Live'. Inclusief optredens die niet in de bioscoop te zien waren en exclusieve interviews.