The Greatest Showman
Hugh Jackman straalt in deze gedurfde en moedige musical - geïnspireerd op de ambitie en verbeelding van P.T. Barnum - die de geboorte van de showbusiness en het uitkomen van dromen viert.
Een originele musical geïnspireerd op het leven van P.T. Barnum met Hugh Jackman. Barnum was een visionair die vanuit het niets de ‘Greatest Show on Earth’ creëerde, een spektakel en viering van zijn epische verbeelding die het publiek over de hele wereld verrukt.