Pride from Above
Met exclusieve toegang tot een aantal van 's werelds grootste festivals binnen de LHBTQ+-cultuur kijken we op een hele nieuwe manier naar Pride, namelijk vanuit de lucht. We werpen een blik op het historische activisme, de ongekende creativiteit en de logistieke vindingrijkheid die nodig zijn om deze kleurrijke festivals van hoop te organiseren.