Fire Island
Fire Island van Andrew Ahn speelt zich af in het beeldschone Pines. Het draait om de ontdekking van LHBTIQ+ en romantiek vanuit een multiculturele invalshoek, en is geïnspireerd op het klassieke liefdesverhaal uit Pride and Prejudice van Jane Austen. Het verhaal gaat over twee beste vrienden die een onvergetelijk zomeravontuur beleven met de hulp van goedkope rosé en hun gevarieerde vriendenkring.