Annie
Het lijkt er slecht uit te zien voor een meisje uit een weeshuis, helemaal tijdens kerst. Maar Annie draagt een lied in haar hart en hoop in haar medaillon, het enige dat ze heeft van haar ouders. Als ze de streken van Miss Hannigan zat is, ontsnapt Annie en is vastbesloten haar ouders te vinden. Haar avonturen brengen haar van de straten van New York naar de armen van miljardair Oliver Warbucks.