Heksen en Bezemstelen
In 1940 wordt een excentrieke, jonge, Engelse, vrijgezelle vrouw leerlingheks. Met de hulp van drie kinderen en haar onwetende mentor vindt ze een toverspreuk op het legendarische eiland Naboombu en gebruikt die om Duitse commando's te verslaan die Engeland willen binnenvallen.
Hou je vast voor een magisch, muzikaal, dolkomisch avontuur! Als Charlie, Carrie en Paul tijdens de tweede wereldoorlog verhuizen naar een klein dorpje, ontdekken ze dat hun gastvrouw, Mevrouw Price (Angela Lansbury) een leerlingheks is! Hoewel haar eerste toverpogingen voor hilarische resultaten zorgen, lukt het haar om een reisspreuk uit te spreken over een bed en ze vliegen naar het wonderlijke, geanimeerde eiland Naboombu, om een krachtige spreuk te vinden die Engeland zal redden. Bevat beelden van roken.