Mona & Sketch
Maak kennis met Mona - een nieuwsgierig en avontuurlijk meisje met een heel speciale vriend genaamd Sketch. Sketch kan niet praten, maar hij weet wel hoe hij moet tekenen. Elke aflevering is een nieuw avontuur, waarin Mona haar fantasie gebruikt om te bedenken wat ze wil, en Sketch zijn magie gebruikt om het tot leven te brengen!
Ga met Mona en Sketch mee en ontdek hoe ze dierendokter, astronaut en diepzeeduiker kunnen zijn.
Ga met Mona en Sketch mee en ontdek hoe het is om treinmachinist, goochelaar en bouwer te zijn.
Ga met Mona en Sketch mee en ontdek dat ze archeologen, timmermannen en prinsessen zijn.
Ga met Mona en Sketch mee en ontdek hoe het is om kapper, bergbeklimmer en rechercheur te zijn.
Ga met Mona en Sketch mee en ontdek hoe het is om automonteur, hovenier en tennisser te zijn.