Charlie & het alfabet
Ontdek het alfabet met Charlie. In elke aflevering ontmoet Charlie een van zijn alfabetvriendjes en gaat hij op avontuur. De serie introduceert de letters van het Engelse alfabet, verkent hun klanken en identificeert woorden die met elke letter beginnen.