Giants and the Morning After
In het mythische Zweedse stadje Ydre, waar ooit reuzen leefden, koestert de idealistische burgemeester elke nieuwe geboorte. In deze filmische vertelling komen scheppingsmythes en het dagelijkse leven samen, met een knipoog naar het gemeenschapsleven, verantwoordelijkheid en de eenvoudige maar diepgaande momenten die generaties met elkaar verbinden.