Diane Von Furstenberg: Woman in Charge
Het verhaal van de beroemde trendsetter die wereldwijd bekendstaat onder haar initialen DVF. Haar moeder overleefde de Holocaust, zij trouwde met een prins en ze richtte een modebedrijf op. Inclusief interviews met Oprah Winfrey, Marc Jacobs, Hillary Rodham Clinton en meer.