Raffa
Symbool van vrijheid, koningin van de tv, LGBTQ+-icoon: Raffaella Carrà is een legende die alle grenzen overstijgt. Deze docuserie volgt haar openbare- en privéleven, haar jeugd en de verlating door haar vader, haar vermeende flirt met Frank Sinatra, crises en wedergeboorten. Dit alles verteld aan de hand van haar meest iconische beelden, exclusieve beelden uit haar privé-archieven en nooit eerder vertoonde getuigenissen van degenen die haar echt kenden.