Good Luck Charlie Roadmovie
Het zijn feestdagen die de Duncans niet snel zullen vergeten. Het avontuur begint wanneer de Duncans, die op weg zijn naar Palm Springs om de feestdagen te vieren met Amy's ouders, worden gescheiden nadat Teddy (Bridgit Mendler) besluit haar vliegtuigstoel op te geven in ruil voor een gratis kaartje, om erachter te komen dat de volgende vlucht pas na de kerst is.