Help Point
Een jonge man en vrouw raken hun auto kwijt op de gigantische parkeerplaats van een vliegveld. Samen zitten ze vast bij de onbehulpzame klantenservice en zijn pogingen om haar te versieren lopen niet zoals gepland.