Red Sandra
Als bij hun zesjarige dochter Sandra een zeldzame ziekte wordt vastgesteld en ze nog een jaar te leven heeft, stort de wereld van haar ouders in. Haar vader weigert op te geven en begint een verbeten strijd tegen de farmaceutische industrie om het medicijn te bemachtigen dat haar leven kan redden.