Doctor Who: The Giggle
De lach van een mysterieuze marionet laat de mensheid doordraaien. Als de Doctor ontdekt dat de angstaanjagende Speelgoedmaker terug is, beseft hij dat het een onmogelijke opgave is om hem te verslaan.