Wederopstanding Van Een Klootzak, De
In Amsterdam overleeft de crimineel Ronnie ternauwernood een moordaanslag en keert terug naar het leven met versterkte zintuigen. Ondertussen ziet een jonge Angolese asielzoeker zijn kansen op legaal verblijf in Nederland verdwijnen door zijn onbespreekbare verleden. Een bodyguard met depressie, een ober met een zieke kat en een koppel met groot verdriet. Ze zullen elkaar allemaal helpen.