Werewolf By Night in Color
Nu in levendige kleuren. Marvel Studios' Werewolf by Night in Color vindt plaats op een donkere en sombere nacht waar een geheime kliek van monsterjagers opduikt uit de schaduw en zich verzamelt na de dood van hun leider bij de onheilspellende Bloodstone Temple. In een vreemde en macabere herdenking van de leider, worden de aanwezigen in een mysterieuze en dodelijk spel om een krachtig relikwie gedwongen.
Nu in levendige kleuren. Marvel Studios' Werewolf by Night in Color vindt plaats op een donkere en sombere nacht waar een geheime kliek van monsterjagers opduikt uit de schaduw en zich verzamelt na de dood van hun leider bij de onheilspellende Bloodstone Temple. In een vreemde en macabere herdenking van de leider, worden de aanwezigen in een mysterieuze en dodelijk spel om een krachtig relikwie gedwongen. Een jacht die hen uiteindelijk oog in oog zal brengen met een gevaarlijk monster. Geïnspireerd op horrorfilms uit de jaren 30 en 40, wil de huiveringwekkende special met veel spanning en schrikmomenten een gevoel van angst en het macabere oproepen, terwijl we een nieuwe hoek van het Marvel Cinematic Universe verkennen.