Black Widow
Natasha Romanoff, alias Black Widow, confronteert haar duistere verleden als een gevaarlijke samenzwering naar voren komt. Achtervolgd door een macht die zich door niets laat weerhouden om haar ten val te brengen, moet Natasha met haar verleden als spion en haar verbroken relaties afrekenen vanuit de tijd dat ze nog geen Avenger was.
In de actievolle spionagethriller ‘Black Widow’ confronteert Natasha Romanoff, alias Black Widow, haar duistere verleden als een gevaarlijke samenzwering naar voren komt. Achtervolgd door een macht die zich door niets laat weerhouden om haar ten val te brengen, moet Natasha met haar verleden als spion en haar verbroken relaties afrekenen vanuit de tijd dat ze nog geen Avenger was. Scarlett Johansson speelt wederom Natasha/Black Widow, Florence Pugh speelt Yelena, David Harbour speelt Alexei/Red Guardian en Rachel Weisz is Melina. ‘Black Widow’ – de eerste film van fase vier van het Marvel Cinematic Universe – is geregisseerd door Cate Shortland en geproduceerd door Kevin Feige.