Gifted
In deze hartverwarmende familiefilm zien we Octavia Spencer samen met een gerenommeerde cast. Frank (Chris Evans), een alleenstaande man, voedt met veel plezier zijn nichtje Mary (McKenna Grace) op, een hoogbegaafd meisje. Maar hun gelukkige leven samen komt in gevaar wanneer haar grootmoeder (Lindsay Duncan) Mary op een speciale school wil inschrijven.