OceanXplorers
Gemaakt door James Cameron. Volg een zorgvuldig samengesteld team van specialisten die de grenzen van de oceaanexploratie verleggen op 's werelds meest geavanceerde onderzoeksschip.
Gemaakt door James Cameron. De serie neemt het publiek mee aan boord van de OceanXplorer, het meest geavanceerde onderzoeksschip ooit gebouwd, om de verste grenzen van de oceanen van de wereld te onderzoeken. Gewapend met geavanceerde technologie, begint een zorgvuldig samengesteld team van onverschrokken ontdekkingsreizigers en wetenschappers aan een wereldwijde tocht om enkele van de grootste mysteries van de oceanen op te lossen aan de hand van de levens van de dieren en hun ecosystemen.