Aliens in the Attic
Het is de strijd van de familie Pearson tegen de buitenaardse wezens die 'van boven kwamen'. Deze strijd zal beslissen over het lot van de aarde en het begin zijn van de ultieme zomervakantie.
Een intelligente maar onzekere 14-jarige jongen ontwikkelt zich als leider wanneer hij met zijn familie een hevige strijd voert tegen de kleine buitenaardse wezens die hun vakantieverblijf gebruiken om een invasie van buitenaardse reuzen te organiseren.