Say Anything
De nietsnut Lloyd Dobler wordt tot over zijn oren verliefd op het slimste meisje van de klas. Maar als ze op zijn avances ingaat, blijkt dat haar chagrijnige vader daar niks van moet weten.
De nietsnut Lloyd Dobler zit in het laatste jaar van de middelbare school en hij droomt ervan om verkering te krijgen met de beeldschone Diane Court, het slimste meisje van de klas. Ondanks het protest van haar overbezorgde vader probeert Lloyd haar hart te winnen voordat ze naar Engeland vertrekt, waar ze een beurs heeft gekregen voor een universiteit.