Eternals
'Eternals' van Marvel Studios gaat over een groep klassieke helden van voorbij de sterren die de aarde heeft beschermd sinds het ontstaan van de mens. Wanneer monsterlijke wezens, Deviants genaamd, op mysterieuze wijze terugkeren hoewel werd aangenomen dat ze waren uitgestorven, moeten de Eternals zich gedwongen herenigen om de mensheid opnieuw te verdedigen.