Vrij En Vrolijk
Dit charmante verhaal zit vol mooie Disney-momenten. Het was de laatste animatiefilm met Walt Disney als de stem van Mickey en de enige film waarin de geliefde personages Mickey, Donald, Goofy en Japie Krekel allevier samen te zien zijn. Japie Krekel vertelt twee Disneyverhalen vol onvergetelijke personages, muziek en avontuur: eerst Bongo de kleine slimme circusbeer met een groot hart, en daarna Mickey en de Bonenstaak.