Legend
In een land waar de schoonheid behouden wordt door de onschuld van de inwoners raken twee jonge mensen betrokken bij de voortdurende strijd tussen goed en kwaad.
Een verhaal over de eeuwige strijd tussen goed en kwaad in een magisch land waar alle wezens in vrede leven en eenhoorns het geheim van licht bewaren. Maar licht is dodelijk voor de Heer de Duisternis en als hij het geheim steelt, moeten de mens Jack en een mooie prinses de gruwelen van zijn ondergrondse kasteel doorstaan om de eenhoorns te redden en de duisternis te verslaan.