Guess Who
Als Theresa (Zoe Saldaña) verloofde Simon Green (Ashton Kutcher) mee naar huis neemt voor de 25e trouwdag van haar ouders vergeet ze één ding te vertellen… dat hij wit is. Vastbesloten om de verloving van zijn dochter af te breken, toont Percy Jones dat papa het niet altijd beter weet.
Als Theresa (Zoe Saldaña) verloofde Simon Green (Ashton Kutcher) mee naar huis neemt voor de 25e trouwdag van haar ouders vergeet ze één ding te vertellen… dat hij wit is. Vastbesloten om de verloving van zijn dochter af te breken, doet Percy Jones (Bernie Mac) er alles aan om Simon te ‘scheiden’ van de familie, van het doornemen van zijn financiën tot hem ’s nachts in de kelder op te sluiten. Maar als Percy opgetogen Simons meest beschamende geheim blootlegt, leidt dat tot een reeks gestoorde, komische situaties die alleen maar bewijzen dat met een vader als Percy Jones papa niet altijd alles weet.