Documentaires, Muziek
Bruce Springsteen en The E Street Band laten zien hoe hun legendarische liveoptredens tot stand zijn gekomen. We zien beelden van bandrepetities, backstage momenten, zeldzame archiefbeelden en persoonlijke verhalen van Bruce Springsteen zelf.