Filipa's Notebooks
Cadernos da Filipa komt met afleveringen vol nieuwe recepten die ze jarenlang in haar notitieboeken heeft opgeschreven. Persoonlijker en vol herinneringen, leuker en nieuwer, genoeg recepten voor iedereen.