Mission: Impossible 3
Ethan doet geen veldwerk meer, maar wordt door zijn superieuren uiteindelijk toch weer gevraagd voor een missie. Hij komt hierbij op het spoor van zijn meest dodelijke tegenstander ooit – een sadistische wapenhandelaar genaamd Owen Davian.
Ethan Hunt wordt weer de actie in gelokt en neemt het op tegen zijn dodelijkste vijand tot nu toe - een sadistische wapenhandelaar genaamd Owen Davian. Met de steun van zijn IMF-team springt Ethan in een spectaculair avontuur die hem van Rome naar Shanghai leidt, terwijl hij zich haast om een gevangengenomen agent te redden en te voorkomen dat Davian zijn volgende doelwit uitschakelt: Ethans vrouw Julia.