Mission: Impossible
Ethan Hunt (Tom Cruise) doet het scherm ontploffen in deze aktie-thriller waarin hij als geheim agent opdraait voor de dood van zijn teamgenoten bij een zeer geheime aktie. Elke stap die hij doet, brengt hem dichter bij de verschrikkelijke waarheid.
Tom Cruise zet het scherm in vuur en vlam in deze filmhit die "je op het puntje van je stoel houdt voordat hij je eruit blaast" (Howard Rosenberg, Los Angeles Times). Cruise speelt Ethan Hunt, een geheim agent die de schuld krijgt van de dood van zijn spionageteam. Hunt vlucht voor overheidsmoordenaars, breekt de ondoordringbare kluis van de CIA open en klampt zich vast aan een hogesnelheidstrein in een poging zijn achtervolgers voor te blijven… en dichter bij de schokkende waarheid te komen.