Star Wars: The Bad Batch
In dit epische laatste seizoen wordt de Batch tot het uiterste getest in de strijd om zich te herenigen met Omega, die in een afgelegen laboratorium van het Keizerrijk zit. De groep, uiteengevallen en van alle kanten bedreigd, vindt medestanders op de vreemdste plekken, onderneemt gevaarlijke missies en moet alles wat ze ooit geleerd hebben aanwenden om zich van het Keizerrijk te bevrijden.