Star Wars: Tales of the Jedi
Een zesdelige serie met verhalen over de Jedi uit het prequel-tijdperk. Een kijkje in het leven van twee heel verschillende Jedi: Ahsoka Tano en Count Dooku. Ze worden beiden op de proef gesteld wanneer ze keuzes maken die hun lot zullen bepalen.
Twee Jedi worden eropuit gestuurd om een gijzeling op een verre planeet op te lossen.