National Treasure: Book of Secrets
Om de onschuld van één van zijn voorouders te bewijzen en de Verloren Gouden Stad te vinden, moet Ben Gates op zoek naar een boek vol oude geheimen. Dat kan maar op één manier: Ben moet de president ontvoeren.