Clodagh
Mevrouw Kelly, huishoudster van een priester, leidt een streng en vroom leven. Wanneer ze Clodaghs uitzonderlijke danstalent ontdekt, staat ze voor een moreel conflict tussen haar principes en de roep van passie en kunst.
Mevrouw Kelly werkt als huishoudster bij een priester. Op een vrome, spaarzame en eerlijke manier zorgt ze met trots voor huis en kerk. Op haar vrije ochtend neemt ze meisjes mee naar Ierse dansles. Haar leven lijkt voorspelbaar, tot Clodagh binnenkomt. In haar dans ziet Kelly ‘de hand van God’. Maar Clodagh begeleiden blijkt onmogelijk zonder de regels te breken. Wat volgt is een morele strijd tussen haar levenslange overtuigingen en de lokroep van kunst en passie.