Time Traveler
De tienjarige Irish traveler Martin is zo geobsedeerd door Back to the Future dat hij zijn eigen DeLorean probeert te bouwen aan de hand van een oude auto en schroot. Wanneer Martins familie te horen krijgt dat ze hun woonwagenplaats moeten verlaten, zet Martin alles op alles om zijn project op tijd af te krijgen. Dit zorgt voor spanningen tussen hem en zijn vader, terwijl er nergens een fluxcondensator te vinden is.