Je te promets
Paul en zijn vrouw Florence wachten op de geboorte van hun drieling. Mathis heeft ontdekt wie zijn biologische vader is. Maud worstelt met haar gewicht en zoekt een doel in haar leven. Michael valt een tegenstander aan tijdens een voetbalwedstrijd wat over het internet gaat. Vandaag vieren Paul, Mathis, Maud en Michael hun 38e verjaardag.