The Ice Age Adventures of Buck Wild
In 'The Ice Age Adventures of Buck Wild' beleven onze geliefde prehistorische zoogdieren nieuwe doldwaze avonturen. Buidelratbroertjes Crash en Eddie zijn altijd in voor wat spanning en nemen het samen met Buck Wild, een eenogige, avontuurlijke wezel, op tegen de weerspannige dinosaurussen in de Verloren Wereld.